Eylül ayında Türkiye pazarına güçlü bir giriş yapan Forever 21’ın Türkçede “daima 21” anlamına gelen marka isminden ve trendlere yön veren dev enerjisinden yola çıkarak hazırlanan dikkat çekici içerik; geleneksel moda çekimlerinin ötesine geçerek ileri teknoloji ve CGI (Computer-Generated Imagery) kullanılarak oluşturuldu.
Eylül ayında Türkiye pazarına güçlü bir giriş yapan Forever 21’ın Türkçede “daima 21” anlamına gelen marka isminden ve trendlere yön veren dev enerjisinden yola çıkarak hazırlanan dikkat çekici içerik; geleneksel moda çekimlerinin ötesine geçerek ileri teknoloji ve CGI (Computer-Generated Imagery) kullanılarak oluşturuldu. Forever 21 ve Ajda Pekkan’ın ortaklaşa paylaştığı içerikte; Ajda Pekkan İstanbul sokaklarında devasa bir figür olarak dolaşıyor. Bu yenilikçi iş birliğinde, Ajda Pekkan’ın yıllara meydan okuyan, zamansız güzelliği ve dev duruşu, Forever 21 markasının genç, enerjik ve her daim trendlere yön veren dev kimliğiyle mükemmel bir uyum sağlıyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı