Kuveyt Türk, görme engelli bireylerin dijital bankacılık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak amacıyla BlindLook ile iş birliği gerçekleştirdi.
Kuveyt Türk, görme engelli bireylerin dijital bankacılık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak amacıyla BlindLook ile iş birliği gerçekleştirdi. Bu adım, Kuveyt Türk’ün engelsiz bankacılık yaklaşımının önemli bir parçası olarak öne çıkıyor.
Türkiye’nin öncü katılım finans kuruluşlarından Kuveyt Türk, engelsiz bankacılık vizyonuyla hayata geçirdiği projelerine bir yenisini daha ekleyerek BlindLook ile önemli bir iş birliğine imza attı. Görme engelli bireylerin dijital bankacılık kanallarına daha kolay erişimini sağlamak amacıyla yapılan bu iş birliğiyle, Kuveyt Türk mobil uygulaması, internet şubesi ve web sitesi gibi platformlarda erişilebilirlik standartlarını en üst düzeye çıkarmayı amaçlıyor. Bu sayede görme engelli müşteriler, ayrım gözetilmeksizin aynı kalitede hizmet alabilecek.
“BlindLook iş birliğimiz ile erişilebilirlik standartlarını en üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz”
Kuveyt Türk Bireysel ve Özel Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Oral iş birliğiyle ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Kuveyt Türk olarak müşteri deneyimini geliştirme ve toplumun her kesimine daha iyi hizmet sunma misyonumuz doğrultusunda, ‘Engelsiz Bankacılık’ anlayışını benimsiyoruz. Bugüne kadar tüm müşterilerimizin finansal hizmetlerimize erişimini kolaylaştırmak için pek çok yenilikçi çözüm ürettik. Şimdi de BlindLook ile yaptığımız iş birliği sayesinde, mobil ve internet şubelerimizde, web sitemizde ve diğer dijital kanallarımızda erişilebilirlik standartlarını en üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz. Bu iş birliği ile BlindLook’un EyeBrand ağına katılarak, tüm müşterilerimize ayrım gözetmeksizin aynı kalitede hizmet sunma taahhüdümüzü bir kez daha pekiştiriyoruz. Kuveyt Türk olarak, dijitalleşme ve erişilebilirlik odaklı projelerle hem sektörümüze hem de topluma değer katmaya devam edeceğiz.”
BlindLook teknolojisiyle erişilebilirlikte yeni bir dönem
Kuveyt Türk, BlindLook iş birliği kapsamında dijital platformlarına entegre edilen sesli yönlendirme teknolojisiyle görme engelli bireylerin bankacılık işlemlerini bağımsız bir şekilde gerçekleştirebilmelerine olanak tanıyor. Bu teknoloji, görme engelli kullanıcıların menülerde kolayca gezinebilmelerini ve işlemlerini daha hızlı bir şekilde tamamlamalarını sağlıyor. BlindLook’un EyeBrand ağına katılım ise erişilebilirlik standartlarını yükselterek, görme engelli bireylerin bankacılık hizmetlerine erişimde karşılaştıkları engelleri azaltmayı hedefliyor. Sesli simülasyon teknolojisi, işlemleri kolaylaştırmanın yanı sıra, kullanıcı deneyimini daha akıcı ve kullanıcı dostu bir hale getiriyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı